Tietoa meistä

Kuusan koulun vanhempainyhdistys perustettiin syyslukukauden alkaessa 2017. Siihen kuuluu vanhempia ja koulun edustaja.

Sen lisäksi, että vanhempainyhistys on mukana Kuusan koulun arjessa esim. erilaisissa tapahtumissa, se voi ottaa tarvittaessa kantaa koulutyössä ilmeneviin epäkohtiin sekä antaa tukea opettajille ja muille vanhemmille . Sen on myös mahdollista tuoda esille vanhempien näkemyksiä ja toiveita koulua koskevissa asioissa.

Kuusan koulun vanhempainyhidtyksen suurin voimanponnistus on ollut vuonna 2023 valmistunut ulkoliikuntapuisto koulun pihalle. Tämä tehtiin yhteistyössä  Jyväsriihen, Kuusan kylän muiden yhdistysten ja yrittäjien kanssa.

Yhdistyksen toimintaan otetaan mielellään lisää huoltajia mukaan! Vanhempainyhdistykseen on mahdollista liittyä täyttämällä lomake ja lähettämällä se tämän sivuston kautta. Samalla voit maksaa vapaaehtoisen jäsenmaksun, joka on 10€/lukuvuosi. Se on mahdollista maksaa yhdistyksen tilille FI23 4760 0010 0260 47. Tarkemman ohjeistuksen saat jäsenlomakkeen lähettämisen jälkeen.

Kuusan ulkoliikuntapuistohanke

ohessa olevat yhdistykset ja yrittäjät ovat tukeneet puistohanketta yhdessä Jyväsriihen Leader-rahoituksen kanssa.

Yhdistykset:

Kuusan Erämiehet ry